Wishlist 2012

Movies
- You Again
- Letters To Juliet
- The Vampire Diaries Season 1
- The Vampire Diaries Season 2
- What A Girl Wants
- Easy A
- The Notebook
- Honey
- Glee - The Concert movie.

CD's
- Roon Staal - Journey
- Demi Lovato - Unbroken
- Jessie J - Who Are You
- Martina mcBride - Shine

Books
- Verraden - P.C. Cast
- Uitverkoren - P.C. Cast
- Ontembaar - P.C. Cast
- Style - Lauren Conrad
- It's Not How Good You Are, It's How Good You Want To be.

Beauty
- 120 Eyeshadow Palette
- Sugarpill Pressed 4 Colour Palette 'Sweetheart'
- Too Faced 'Romantic Eye' Palette
- TBS Shimmer Cube 'Bunch of Violets'
- Beautyblender
- NYX Rouge Cream Blush 'Glow'
- Sleek Round Lipgloss 'Strawberry'
- Trind Caring Colour Nail Lacquer 'CC135'
- Katy Perry 'Purr'
- Beyonce 'Heat Rush'
Mogelijk gemaakt door Blogger.
woensdag 23 maart 2011

Afval-update: Na 3 weken...

Zoals sommigen van jullie misschien wel weten ben ik al eventjes bezig met afvallen. Ik heb het altijd wel gewild, maar ik had nooit de kracht om het vol te houden.
Sinds 3 weken ben ik weer bezig en ik moet zeggen dat het nu best goed gaat.
Het is niet zo dat ik binnen 1 maand tijd 20 kilo kwijt wil zijn, maar ik wil gewoon op een rustige manier gaan afvallen.

Ik ben al 3 weken bezig en elke woensdag ga ik op de weegschaal staan. En vanochtend stond ik op de weegschaal en raad eens? Ik ben in 3 weken tijd al 2,5 kilo afgevallen. Daarvoor was ik ook al 1,6 kilo afgevallen, maar dat tel ik dus niet mee.

Ik motiveer mezelf door mezelf te beloven dat als ik 4 kilo ben afgevallen, ik het 88 Warm Palette mag kopen. Als ik dan weer 4 kilo ben afgevallen mag ik MAC Lip Erase kopen. En als het dan lukt om nog wat af te vallen mag ik een mooi jurkje kopen. Ja, ik moet dus veel afvallen, haha. Ik ben ook niet echt licht...

Maargoed, ik hoop dat ik het vol ga houden, ik zal jullie elke 2 weken op de hoogte houden.

Vinden jullie zo'n artikeltje leuk, of juist helemaal niet? Vertel het me in de reacties!

2 reacties:

Angélique zei

Je bent goed bezig! Knap van je hoor. Blog er maar over, is weer motivatie :) Succes!

Liesewiesje zei

Dat gaat goed :D Ga zo door en doe het inderdaad rustig en gezond ;)

Een reactie posten

Bloglovin.

Follow Knock Knock, This is me!

Twitter.

Volg me op twitter! Follow RomyMBCL on Twitter

Formspring.


Blog Archive